TV servis CENTAR predstavlja ključni dio tvrtke Administrator d.o.o. iz Osijeka, te smo ponosni na našu ulogu kao ovlašteni servis za Philips televizore. Naša usluga obuhvaća popravke svih poznatih brendova na našem tržištu. U našem servisu, korisnici mogu popraviti svoje televizore koji su izvan jamstvene zaštite, kao i one uređaje koji uživaju produljeno jamstvo. U tom slučaju, potrebno je prethodno prijaviti kvar tvrtki koja pruža produljeno jamstvo, kao što su UNIQA, Partum, ili Tim-Bonus. Tijekom cijelog postupka popravka, naglašavamo našu predanost kvaliteti upotrebom isključivo originalnih dijelova. Ovaj pristup ne samo da osigurava dugotrajnost i pouzdanost popravljenih uređaja, već također našem korisnicima jamčimo visoku kvalitetu izvršenog rada i korištenih dijelova. Naš tim stručnjaka posvećen je pružanju vrhunske usluge, osiguravajući da svaki televizor koji prođe kroz naš servis ponovo bude u punom radnom stanju.


 

Vrste popravaka

Ovlašteni smo servis za Philips TV uređaje. Za popravak uređaja koji je pod tvorničkim jamstvom, potrebno je prethodno se najaviti telefonom i ponijeti originalni račun uz TV uređaj. Ako nemate račun, možete zatražiti presliku od trgovca. Preporučujemo da TV uređaj donosite u originalnoj ambalaži kako bi se spriječila oštećenja tijekom transporta. Originalna ambalaža ubrzava proces zamjene (ukoliko je potrebna i odobrena) te olakšava rukovanje u servisu. Ako nemate ambalažu, svakako ponesite postolje TV uređaja. Nemojte zaboraviti ponijeti daljinski upravljač. 

U jamstvenom roku

Prilikom odlaska s TV uređajem, obavezno ponesite račun, ugovor o produljenom jamstvu i prijavu kvara ili štete. Prijavu obično vršite ispunjavanjem obrasca koji se nalazi na web stranicama osiguratelja. Prijavu štete trebate podnijeti osobno u roku od dva dana od momenta kada ste primijetili kvar. U najkraćem roku izvršit ćemo dijagnostiku, provjeriti dostupnost rezervnih dijelova i poslati ponudu za popravak u tvrtku sa kojom imate ugovor o produljenom jamstvu. Ako ste korisnik Tim-Bonus produljenog jamstva, izdat ćemo vam ponudu za popravak koju ćete sami poslati zajedno s ostalom dokumentacijom. Također, preporučujemo da TV uređaj dostavite u originalnoj ambalaži. Ne zaboravite ponijeti daljinski upravljač.

U produljenom jamstvu

Prije dostave TV uređaja u naš servis, potrebno je prethodno  najaviti se telefonom. Nakon što stignete, naš tim stručnjaka će provesti detaljnu dijagnostiku kvara, a također ćemo provjeriti dostupnost potrebnih rezervnih dijelova kako bismo bili sigurni u uspješnost popravka. Na temelju tih informacija, sastavit ćemo stručnu ponudu koja će vam pomoći da procijenite isplativost popravka. Ukoliko odlučite da ipak ne želite izvršiti popravak, naplatit ćemo Vam samo uslugu  dijagnostike. Naš cilj je pružiti vam transparentnu i kvalitetnu uslugu, kako biste imali jasnu sliku o svim mogućnostima.

Izvan jamstva

Radno vrijeme

PONEDJELJAK

10:00 - 18:00

UTORAK

10:00 - 18:00

SRIJEDA

10:00 - 18:00

ČETVRTAK

10:00 - 18:00

PETAK

10:00 - 18:00

SUBOTA

zatvoreno

NEDJELJA

zatvoreno

CJENIK

Popravak


do 122 cm       22€

123 - 138 cm  28 €

140 cm i veći 35 €


Cijena 1 sata

Dijagnostika


do 122 cm      10 €

123 - 138 cm   15 €

140 cm i veći 20 €


Cijena za 1 TV uređaj

Način plaćanja


  • novčanice
  • kartica
  • transakcijski račun

Popravak Vašeg TV uređaja

ZAPRIMANJE

Prilikom preuzimanja Vašeg TV uređaja, provjeravamo da li je u transportu došlo do oštećenja. Zavodimo ga u našu evidenciju i izdajemo Potvrdu o primitku. Broj sa ove potvrde prati Vaš TV uređaj. Ukoliko želite doznati status popravka, dovoljno je da nam ga kažete.

DIJAGNOSTIKA

Točnim i brzim dijagnosticiranjem kvara omogućavamo da se u što kraćem vremenu provjeri dostupnost rezervnih dijelova i sastavi ponuda. O cijeni popravka obavještavamo vlasnika ili tvrtku sa kojom ste sklopili ugovor o produljenom jamstvu. Ukoliko je popravak neisplativ, naplaćujemo jedan sat dijagnostike (vidi cjenik) te možete birati da li želite preuzeti uređaj ili ćemo ga za Vas nenaplatno ekološki zbrinuti.

POPRAVAK

Ukoliko je stranka pristala na popravak, pristupamo zamjeni neispravnih dijelova nakon čega vršimo testiranje i TV uređaja. Tek kada se uvjerimo da je sve uredu, kontaktirati ćemo Vas da preuzmete svoj TV. 

IZDAVANJE

Vaš TV uređaj je spreman za preuzimanje. Preuzeti ga možete osobno ili ga šaljemo dostavnom službom ako je tako prethodno dogovoreno. 

Lokacija TV servis CENTAR